Tampere University of Technology

TUTCRIS Research Portal

Kehittämishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkinä Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Standard

Kehittämishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkinä Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso. / Virolainen, Nina; Välimaa, Anna-Liisa.

Tunnista, kehitä, arvioi - vaikuttavia käytäntöjä opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen. Uutisia opetuksen kehittämisestä Oulun yliopiston laitoksilla. ed. / Petra Rutanen; Aimo Rahkonen; Suvi Jutila. 2010. p. 33-40.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Harvard

Virolainen, N & Välimaa, A-L 2010, Kehittämishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkinä Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso. in P Rutanen, A Rahkonen & S Jutila (eds), Tunnista, kehitä, arvioi - vaikuttavia käytäntöjä opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen. Uutisia opetuksen kehittämisestä Oulun yliopiston laitoksilla. pp. 33-40.

APA

Virolainen, N., & Välimaa, A-L. (2010). Kehittämishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkinä Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso. In P. Rutanen, A. Rahkonen, & S. Jutila (Eds.), Tunnista, kehitä, arvioi - vaikuttavia käytäntöjä opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen. Uutisia opetuksen kehittämisestä Oulun yliopiston laitoksilla (pp. 33-40)

Vancouver

Virolainen N, Välimaa A-L. Kehittämishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkinä Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso. In Rutanen P, Rahkonen A, Jutila S, editors, Tunnista, kehitä, arvioi - vaikuttavia käytäntöjä opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen. Uutisia opetuksen kehittämisestä Oulun yliopiston laitoksilla. 2010. p. 33-40

Author

Virolainen, Nina ; Välimaa, Anna-Liisa. / Kehittämishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkinä Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso. Tunnista, kehitä, arvioi - vaikuttavia käytäntöjä opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen. Uutisia opetuksen kehittämisestä Oulun yliopiston laitoksilla. editor / Petra Rutanen ; Aimo Rahkonen ; Suvi Jutila. 2010. pp. 33-40

Bibtex - Download

@inbook{896e13e7e00a40fdb46db38619b1b23b,
title = "Kehitt{\"a}mishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkin{\"a} Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso",
author = "Nina Virolainen and Anna-Liisa V{\"a}limaa",
note = "Contribution: organisation=keb bio,FACT1=1",
year = "2010",
language = "Suomi",
isbn = "978-951-42-9327-6",
pages = "33--40",
editor = "Petra Rutanen and Aimo Rahkonen and Suvi Jutila",
booktitle = "Tunnista, kehit{\"a}, arvioi - vaikuttavia k{\"a}yt{\"a}nt{\"o}j{\"a} opetuksen ja opetussuunnitelman kehitt{\"a}miseen. Uutisia opetuksen kehitt{\"a}misest{\"a} Oulun yliopiston laitoksilla",

}

RIS (suitable for import to EndNote) - Download

TY - CHAP

T1 - Kehittämishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkinä Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso

AU - Virolainen, Nina

AU - Välimaa, Anna-Liisa

N1 - Contribution: organisation=keb bio,FACT1=1

PY - 2010

Y1 - 2010

M3 - Chapter

SN - 978-951-42-9327-6

SP - 33

EP - 40

BT - Tunnista, kehitä, arvioi - vaikuttavia käytäntöjä opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen. Uutisia opetuksen kehittämisestä Oulun yliopiston laitoksilla

A2 - Rutanen, Petra

A2 - Rahkonen, Aimo

A2 - Jutila, Suvi

ER -