Kehittämishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkinä Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Chapter › Professional
Standard
Kehittämishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkinä Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso. / Virolainen, Nina; Välimaa, Anna-Liisa.
Tunnista, kehitä, arvioi - vaikuttavia käytäntöjä opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen. Uutisia opetuksen kehittämisestä Oulun yliopiston laitoksilla. ed. / Petra Rutanen; Aimo Rahkonen; Suvi Jutila. 2010. p. 33-40.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Chapter › Professional
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex - Download
}
RIS (suitable for import to EndNote) - Download
TY - CHAP
T1 - Kehittämishanke: Tenttiin lukemisesta jatkuvaan oppimiseen - Tapausesimerkkinä Tampereen teknillisen yliopiston Nanobioteknologian opintojakso
AU - Virolainen, Nina
AU - Välimaa, Anna-Liisa
N1 - Contribution: organisation=keb bio,FACT1=1
PY - 2010
Y1 - 2010
M3 - Chapter
SN - 978-951-42-9327-6
SP - 33
EP - 40
BT - Tunnista, kehitä, arvioi - vaikuttavia käytäntöjä opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen. Uutisia opetuksen kehittämisestä Oulun yliopiston laitoksilla
A2 - Rutanen, Petra
A2 - Rahkonen, Aimo
A2 - Jutila, Suvi
ER -