TUTCRIS - Tampereen teknillinen yliopisto

TUTCRIS

Marketing of integrated solutions - The impact of the sixth sense?

Aktiviteetti: Konferenssiesitelmä

Yksityiskohdat

Nina Helander - Speaker

2010

Tapahtuma (null)

Teoksen nimi39th EMAC Conference: The Six Senses - The Essentials of Marketing, 1-4 June 2010, Copenhagen, Denmark
Ajanjakso1/01/10 → …

Country of activity

Publication forum classification

Tutkijaan liittyvää

  1. Miten mitata liiketoimintasuhteen arvopotentiaalia?

    Aktiviteetti: Sosiaalisen median aktiviteetti

  2. International Forum of Knowledge Asset Dynamics

    Aktiviteetti: Workshopin tai sessionin puheenjohtajana toimiminen

  3. NWLC New Working Life Conference

    Aktiviteetti: Workshopin tai sessionin puheenjohtajana toimiminen

  4. Kasvatus (Lehti)

    Aktiviteetti: Tieteellisen lehden refereenä toimiminen

  5. European Conference on Knowledge Management 2016

    Aktiviteetti: Konferenssin tai seminaarin tieteellisen tai ohjelmatoimikunnan jäsenyys

  6. Academic Mindtrek 2016 (Lehti)

    Aktiviteetti: Konferenssiartikkeleiden refereenä toimiminen

ID: 12422710