TUTCRIS - Tampereen teknillinen yliopisto

TUTCRIS

Kristian Kiili

  1. 2019
  2. Julkaistu

    Increased emotional engagement in game-based learning – A machine learning approach on facial emotion detection data

    Ninaus, M., Greipl, S., Kiili, K., Lindstedt, A., Huber, S., Klein, E., Karnath, H. O. & Moeller, K., 1 joulukuuta 2019, julkaisussa : Computers and Education. 142, 103641.

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  3. Julkaistu

    Moving mathematics out of the classroom: Using mobile technology to enhance spontaneous focusing on quantitative relations

    McMullen, J., Hannula-Sormunen, M., Kainulainen, M., Kiili, K. & Lehtinen, E., maaliskuuta 2019, julkaisussa : British Journal of Educational Technology. 50, 2, s. 562-573 12 Sivumäärä

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  4. Julkaistu

    A fun-accuracy trade-off in game-based learning

    Greipl, S., Ninaus, M., Bauer, D., Kiili, K. & Moeller, K., 2019, Games and Learning Alliance - 7th International Conference, GALA 2018, Proceedings. Söbke, H., Gentile, M. & Allegra, M. (toim.). Springer Verlag, s. 167-177 11 Sivumäärä (Lecture Notes in Computer Science; painos 11385).

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  5. Julkaistu

    Extending a digital fraction game piece by piece with physical manipulatives

    Kiili, K., Koskinen, A., Lindstedt, A. & Ninaus, M., 2019, Games and Learning Alliance - 7th International Conference, GALA 2018, Proceedings. Söbke, H., Gentile, M. & Allegra, M. (toim.). Springer Verlag, s. 157-166 10 Sivumäärä (Lecture Notes in Computer Science; painos 11385).

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  6. Julkaistu

    Intrinsic integration in rational number games – A systematic literature review

    Kiili, K., Koskinen, A. & Ninaus, M., 2019, GamiFIN 2019: Proceedings of the 3rd International GamiFIN Conference. CEUR-WS, s. 35-46 12 Sivumäärä (CEUR Workshop Proceedings; painos 2359).

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  7. 2018
  8. Julkaistu

    Evaluating the effectiveness of a game-based rational number training - In-game metrics as learning indicators

    Kiili, K., Moeller, K. & Ninaus, M., 1 toukokuuta 2018, julkaisussa : Computers and Education. 120, s. 13-28 16 Sivumäärä

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  9. Julkaistu

    Exploring the educational potential of a game-Based math competition

    Kiili, K., Ojansuu, K., Lindstedt, A. & Ninaus, M., 1 huhtikuuta 2018, julkaisussa : International Journal of Game-Based Learning. 8, 2, s. 14-28 15 Sivumäärä

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  10. Julkaistu

    Exploring characteristics of students’ emotions, flow and motivation in a math game competition

    Kiili, K., Lindstedt, A. & Ninaus, M., 2018, Proceedings of the 2nd International GamiFIN Conference Pori, Finland, May 21-23, 2018.. CEUR-WS, Vuosikerta 2186. s. 20-29 10 Sivumäärä (CEUR Workshop Proceedings).

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  11. 2017
  12. Julkaistu

    Rational Number Knowledge Assessment and Training With a Game Competition

    Kiili, K., Ojansuu, K., Lindstedt, A. & Ninaus, M., lokakuuta 2017, Proceedings of The 11th European Conference on Game-Based Learning ECGBL 2017. Academic Conferences and Publishing International Limited, s. 320-327

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  13. Julkaistu

    Assessing fraction knowledge by a digital game

    Ninaus, M., Kiili, K., McMullen, J. & Moeller, K., 1 toukokuuta 2017, julkaisussa : Computers in Human Behavior. 70, s. 197-206 10 Sivumäärä

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...11 Seuraava

ID: 72329