TUTCRIS - Tampereen teknillinen yliopisto

TUTCRIS

Nannan Xi

  1. 2020
  2. Julkaistu

    The effect of challenge-based gamification on learning: An experiment in the context of statistics education

    Legaki, N. Z., Xi, N., Hamari, J., Karpouzis, K. & Assimakopoulos, V., 1 joulukuuta 2020, julkaisussa : International Journal of Human Computer Studies. 144, 102496.

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  3. Julkaistu

    Does gamification affect brand engagement and equity? A study in online brand communities

    Xi, N. & Hamari, J., 1 maaliskuuta 2020, julkaisussa : Journal of Business Research. 109, s. 449-460 12 Sivumäärä

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  4. Julkaistu

    Financing Target and Product Line Design on the Flexible and Fixed Reward Crowdfunding

    Liu, X., Zhang, H., Xi, N. & Hamari, J., 2020, julkaisussa : Mathematical Problems in Engineering. 2020, 3401513.

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  5. 2019
  6. Julkaistu

    Does gamification satisfy needs? A study on the relationship between gamification features and intrinsic need satisfaction

    Xi, N. & Hamari, J., kesäkuuta 2019, julkaisussa : International Journal of Information Management. 46, s. 210 - 221

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  7. Julkaistu

    IT capability and firm performance: The mediating roles of interaction praxis

    Feng, C., Xi, N., Zhuang, G. & Hamari, J., 2019, AMCIS 2019 Proceedings. AIS

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  8. Julkaistu

    VR shopping: A review of literature

    Xi, N. & Hamari, J., 2019, AMCIS 2019 Proceedings. AIS

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  9. Julkaistu

    What Determines the Successfulness of a Crowdsourcing Campaign? A Study on Attributes of Crowdsourcing Campaigns

    Xu, H., Wu, Y., Xi, N. & Hamari, J., 2019, AMCIS 2019 Proceedings. AIS, 10 Sivumäärä

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

ID: 19526548