TUTCRIS - Tampereen teknillinen yliopisto

TUTCRIS

Sonja Niiranen

  1. A1 Alkuperäisartikkeli
  2. Julkaistu

    Supporting the development of students’ technological understanding in craft and technology education via the learning-by-doing approach

    Niiranen, S., 16 syyskuuta 2019, julkaisussa : International Journal of Technology and Design Education. s. 1-13

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  3. Female technology education teachers’ experiences of Finnish craft education

    Niiranen, S. & Hilmola, A., 2016, julkaisussa : DESIGN AND TECHNOLOGY EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL. 21, 2, s. 41 48 Sivumäärä

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  4. Julkaistu

    Women in technology-oriented fields

    Niiranen, S. & Niiranen, S., 2015, julkaisussa : Australasian Journal of Technology Education. 2

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  5. A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
  6. Gender and technology education

    Niiranen, S., 2018, Handbook of Technology Education. Springer, s. 875-888 14 Sivumäärä

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  7. A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
  8. Julkaistu

    Engineering graduates’ development of expertise and skills –views from academic stakeholders

    Pyrhönen, V-P., Niiranen, S. & Pajarre, E., 2 elokuuta 2019, The 47th SEFI Annual Conference : Varietas delectat… Complexity is the new normality, 16-20 September 2019, Budapest, Hungary. Nagy, B. V., Murphy, M., Järvinen, H-M. & Kálmán, A. (toim.). s. 1851-1860 DI:265

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  9. B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
  10. Julkaistu

    Practical approaches to increase girls’ interest in technology education

    Niiranen, S., 2019, Explorations in Technology Education Research: Helping Teachers Develop Research Informed Practice. Williams, P. J. & Barlex, D. (toim.). Springer, s. 211-222 2 Sivumäärä (Contemporary Issues in Technology Education).

    Tutkimustuotos

  11. G5 Artikkeliväitöskirja
  12. Julkaistu

    Increasing girls' interest in technology education as a way to advance women in technology

    Niiranen, S., 2016, University of Jyväskylä. (Jyväskylä studies in education, psychology and social research 71)

    Tutkimustuotos

ID: 16337675