TUTCRIS - Tampereen teknillinen yliopisto

TUTCRIS

Tommi Mahlamäki

  1. 2018
  2. The role of personality and motivation on key account manager job performance

    Mahlamäki, T., Rintamäki, T. & Rajah, E., 2018, julkaisussa : Industrial Marketing Management.

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  3. 2017
  4. Julkaistu

    Business intelligence approach – a practical tool for competence based curriculum development

    Myllärniemi, J., Helander, N., Hellsten, P., Mahlamäki, T. & Repo, S., 2017, EDULEARN17 Proceedings. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies: 3-5 July, 2017, Barcelona, Spain. IATED, s. 6387-6393 17 Sivumäärä

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  5. Julkaistu

    Effects of Social Media on Consumers' Sports Brand Experiences and Loyalty

    Munnukka, J., Karjaluoto, H., Mahlamäki, T. & Hokkanen, V., 2017, Creating Marketing Magic and Innovative Future Marketing Trends: Proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. Stieler, M. (toim.). Springer International Publishing, s. 1051-1064 14 Sivumäärä ( Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science).

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  6. Julkaistu

    Personality's effect on peer assessment ability in case method context

    Mahlamäki, T., Valkeinen, T., Myllärniemi, J., Hellsten, P. & Repo, S., 2017, EDULEARN17 Proceedings. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies: 3-5 July, 2017, Barcelona, Spain. IATED, s. 6401-6405 5 Sivumäärä (Edulearn proceedings).

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  7. Julkaistu

    Value components of a digital business-to-business sales configurator

    Mahlamäki, T., Ojala, M. & Myllykangas, M., 2017, Proceedings of Nineteenth International Working Seminar on Production Economics: February 22-26, 2016 Innsbruck – Austria. Grubbström, R. W. & Hinterhuber, H. H. (toim.). Innsbruck, Austria: Congress Innsbruck, Vuosikerta 3. s. 203-209 7 Sivumäärä

    Tutkimustuotos

  8. 2016
  9. Julkaistu

    Importance of the business-to-business sales configurator characteristics

    Mahlamäki, T. & Ojala, M., 1 joulukuuta 2016, Marketing in a Post-Disciplinary Era ANZMAC 2016 Proceedings: 5-7.12.2016. Fortin, D. & Ozanne, L. K. (toim.). University of Canterbury

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  10. Julkaistu

    Industrial distribution networks transformed: The distruptive power of digitalization

    Ojala, M., Mahlamäki, T., Saarivuori, L. & Myllykangas, M., 3 syyskuuta 2016, Proceedings of 32th annual IMP conference: Poznan, Poland, 2016.

    Tutkimustuotos

  11. Julkaistu

    Benefits of digitally guided buying in B2B markets

    Ojala, M. & Mahlamäki, T., 2016, 25th annual IPSERA Conference: Dortmund, Sunday 20 March - Wednesday 23 March 2016. Dortmund

    Tutkimustuotos

  12. Julkaistu

    Drivers towards interactive digital sales processes in business-to-business markets

    Mahlamäki, T., Ojala, M. & Myllykangas, M., 2016, AcademicMindtrek '16 Proceedings of the 20th International Academic Mindtrek Conference : Oct. 17th-19th, 2016. New York: ACM, s. 42-48 7 Sivumäärä

    Tutkimustuotosvertaisarvioitu

  13. 2015
  14. Julkaistu

    Defining guided selling in business-to-business context

    Mahlamäki, T., Ojala, M. & Uusitalo, O., 2015, 23rd Nordic Academy of Management Conference: NFF 2015 - Business in society. Copenhagen: CBS Copenhagen Business School

    Tutkimustuotos

Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

ID: 48032